onsdag 14. august 2013

Bord i en fei


Et lite kveldsprosjekt: To pallekarmer oppå hverandre, to steinheller på topp; ferdig bord! Har tenkt tanken mange ganger, om å bruke karmene til bord. Når jeg nå kom på å legge to steinheller oppå, var det endelig i boks. På få minutter. Klarte akkurat å få presset hellene nedi beslagene på toppen. Litt flaks er det visst lov å ha.
Pallekarmene fant jeg i veikanten etter anlegg av nytt byggefelt. Etter å ha kikket på de i lang tid, og ingen andre gjorde krav på de, havnet de bak i garasjerommet mitt. Tidligere har jeg brukt de til urtebed og jorbærbed, men mannen i huset synes de var så stygge at de burde fjernes. Så nå tenker jeg han blir glad, når jeg nå har oppgradert de til bord på terrassen! Hellene er rester av tidligere prosjekt i hagen, eller egentlig var de vel tenkt til et nytt prosjekt, som stadig lar vente på seg mens månedene og årene går!
I dag kostet ihverfall ikke prosjektet noe, annet enn noen minutters innsats!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar