mandag 15. juli 2013

Alle tankene/ideene som kommer og går

 På vei hjem fra fjellet i dag så jeg en hage som jeg så veldig gjerne skulle besøkt! Hodet ble vridd 180 grader rundt for å få med meg mest mulig idet bilen vår passerte denne hagen. Blandt annet kunne jeg se at der var noen figurer i flettet pil. Gjett om jeg har lyst å lære pilfletting nå! For slike vil jeg også ha i min hage! Så er det jo så givende å lage ting selv. Om jeg bare hadde fått utført en liten brøkdel av ideene mine, hadde her vært full produsjon av allslags, men det har en tendens til å bli med tanken. Har ikke tid, kapasitet, økonomi og kunnskap sier jeg meg selv, så sklir det ut i sanden. Og nye ideer dukker opp; snekring, maling, keramikk. Haging; omplanting, nye planter, nye bed, steinlegging... and on and on...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar