onsdag 3. juli 2013

Jeg mister motet

når jeg ser alle flinke bloggere som finnes der ute. Med fantasiske hager, grønne fingre, kunnskap og engasjement. Hjelpsomme partnere som bygger og murer, økonomi til hagestuer, drivhus og annet jeg bare kan drømme om. Hvorfor skal jeg drive en hageblogg når det finnes så mange bra allerede!? Sålangt har det gitt meg glede å fotografere og skrive, men også frustrasjon når det kommer til administrering og oppsett inne på bloggen. Det har blitt noen sene kvelder i frustrasjonens tegn, hvor jeg ikke får til det jeg ønsker og alt stopper opp. Så kan det være ditto glede neste dag når jeg finner ut av ting og kommer et steg videre. Tid tar det jo absolutt, og jeg er langt fra der jeg ønsker å være både når det gjelder innlegg og selve bloggfunksjonen. Sånn blir det nødvendigvis når man begynner fra scratch og bare må innse at veien blir til mens man går.




 Kveldsstemning sett fra terrassedøra på kjøkkenet. En enslig hortensia på visitt hos frittvoksende eføy og selvsådd ormetegl/ bregne.
Heldigvis kan jeg nyte noe så enkelt som dette, selv om der finnes mange utfordringer både i den virtuelle og i den virkelige hageverden.
Planter, lysskiftninger og natur er blandt livets beste gaver.
God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar