tirsdag 9. juli 2013

Natursteinskant

Det svir i lommeboka å anlegge hage, kjøpe inn planter og materiell. Men heldigvis finnes det alternativer som er gratis. Sånn som steiner man finner ute. Jeg har samlet steiner fra egen hage og litt fra en dumpeplass for stein og masse (jada, spurte først om lov). Om det er lov å hente i naturen, er jeg usikker på! Isåfall må det være med grunneiers tillatelse.


                                 Her har jeg samlet inn steiner og er klar til å begynne å legge

 
Så er det bare å pusle sammen, legge småsteiner under, dytte til jord rundt.
 
 
 
Jeg hadde ikke så mange steiner å velge mellom, men såg meg fornøyd likevel. Ble ryddigere og så mye finere . Da er det bare plante inn litt mer og vente på det skal vokse til.
 
Mvh. Linda
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar